// یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰

کانتر استرایک ۲ با قابلیت‌های کاربردی به‌روزرسانی شد

در جدیدترین به‌روزرسانی بازی Counter-Strike 2 شاهد اضافه‌شدن قابلیت‌هایی مثل تغییر جهت نشانه‌گیری هستیم.

شرکت ولو در آخرین بسته به‌روزرسانی Counter-Strike 2 بهبودها و تغییرات زیادی در بازی اعمال کرده است که شامل افزایش قدرت سلاح Zeus و تضعیف پاداش کشتن با سلاح XM1014 است. از دیگر تغییرات مهم می‌توان به فراهم‌شدن قابلیت تغییر دست راست و چپ در هنگام نشانه‌گیری اشاره کرد. می‌توان این قابلیت را قبل از شروع بازی تنظیم کرد یا هنگام تجربه بازی با فشردن دکمه H به‌صورت موقت آن را تغییر داد.

در منوی خرید هم تغییرات جالبی رخ داده است؛ مثل پنل سلاح‌های رهاشده که تمام سلاح‌های رهاشده توسط تیم شما را در منطقه خرید به نمایش می‌گذارد. همچنین می‌توان به‌طور مستقیم این سلاح‌ها را برداشت. قسمت بالا و راست هم حداقل پول قابل دریافت از دور بعدی را نشان می‌دهد؛ پس می‌توانید خرید خود را مطابق آن تنظیم کنید.

در مجموعه نقشه‌های Active Duty شاهد بازگشت Dust 2 هستیم و Overpass حذف شده است. البته چندین نقشه دیگر مثل Inferno هم تغییراتی داشته‌اند. می‌توانید جزئیات کامل این آپدیت را در لینک منبع مطالعه کنید.

بازی Counter-Strike 2 هم‌اکنون به‌صورت رایگان ازطریق فروشگاه استیم روی پلتفرم پی‌سی قابل تجربه است. این بازی از زمان عرضه نظرات متناقضی از طرف بازیکنان دریافت کرده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده