// یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۰

شینجی میکامی دور ساخت بازی ترسناک خط می‌کشد

شینجی میکامی، خالق رزیدنت ایول یکی از دلایل جدایی از تانگو گیم‌ورکس را گرفتن فاصله از دنیای بازی‌های ترسناک عنوان می‌کند.

استودیو Tango Gameworks در سال گذشته به‌لطف عرضه بازی Hi-Fi Rush دوران خوبی را سپری کرد. با اینکه بسیاری از طرفدارها منتظر معرفی پروژه بعدی آن‌ها بودند، در خبری اعلام شد که شینجی میکامی از این استودیو جدا خواهد شد. میکامی موسس تانگو گیم‌ورکس بود، کارگردانی بازی The Evil Within را برعهده داشت و سپس به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی The Evil Within 2 ،Ghostwire: Tokyo و های-فای راش فعالیت کرد.

شینجی میکامی در گفت‌وگو با Byking گفته است که به‌مدت هشت سال قصد داشت تا از این سازنده جدا شود، اما در قبال پروژه‌ها احساس مسئولیت می‌کرد. تانگو در سال اول با مشکلات مالی رو‌به‌رو شد و بعد از ادغام با ZeniMax Media دچار تغییراتی شد. میکامی مجاز بود که این اسم را به‌عنوان یک برند حفظ کند. بااین‌حال «تانگو گیم‌ورکس نام یک شرکت نیست، بلکه نام یک شعبه است. اسم شرکت ZeniMax Asia K.K. است.»

البته شینجی میکامی تنها به‌مدت ۶ ماه در تانگو گیم‌ورکس فعالیت داشت: «فکر می‌کنم افراد زیادی تصور می‌کردند که من نماینده بودم، اما درواقع من یک کارمند عادی بودم. درکنار نام من عبارت تهیه‌کننده به چشم می‌خورد، اما من یک فرد اجرایی نبودم.»

مروری بر کارنامه کاری شینجی میکامی

جدایی میکامی از این استودیو دلایل متعددی دارد؛ مثل ایجاد محیطی با فرصت‌های بیشتر برای سازندگان جوان. تقاضا برای توسعه بازی‌های کوچک‌تر هم به تمایل او برای ارائه تجربیات بیشتر به توسعه‌دهندگان نوپا کمک کرد. دلیل دیگر تمایل او به ترک استودیو جدایی از سبک ترسناک بقامحور بود. او در زمان حضور در کپکام آثاری مثل Resident Evil و Dino Crisis را ساخت و نامی مشهور در آثار ترسناک است.

میکامی پس از جدایی استودیویی جدید با نام KAMUY تأسیس کرد که این نام ابتدا در وب‌سایت بازی Shadows of the Damned: Hella Remastered دیده شد. ممکن است میکامی برای آخرین‌بار کارگردان یک پروژه بزرگ باشد؛ اگر این پروژه از ابتدا تا انتها با چشم‌انداز او مطابقت داشته باشد. هرچند هنوز بازی جدیدی از میکامی معرفی نشده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده